مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اردیبهشت 1400 ساعت 23:452021-04-21بين الملل

سیاستمداری که شعار ضد اسراییل می داد و خودش جاسوس صهیونیست ها بود (+عکس)


سیاستمداری که شعار ضد اسراییل می داد و خودش جاسوس صهیونیست ها بود (+عکس) روزنامه جمهوری اسلامی - انفجارهای پیاپی در تأسیسات هسته ای نطنز و شهادت محسن فخری زاده که همگی به رژیم صهیونیستی منتسب هستند، نباید در گرد و غبار منازعات سیاسی و رقابت های انتخاباتی که در آستانه آن قرار داریم به فراموشی سپرده شوند.

در این مطلب آمده است؛ اگر متولیان اصلی امور اطلاعاتی و امنیتی، این ماجرای مهم و حساس را با دقت و تیزبینی دنبال نکنند، افراد مشکوک و فرصت طلب با مطرح کردن مطالب افراطی و اتهام زنی های حساسیت برانگیز به این نهادها و حتی مسئولان بالاتر تلاش می کنند راه خود را برای طی کردن پله های ترقی و در دست گرفتن قدرت هموار نمایند و کشور را در اختیار همان دشمنانی قرار دهند که دستهایشان به خون ترورشدگان و تخریب ها و جنایت های هسته ای آلوده است.

در پشت چهره بظاهر دلسوز این افراد باید در جستجوی موجودات مرموزی باشیم که چهره های واقعی خود را پنهان می کنند تا بتوانند اهداف شوم خود را با فریبکاری و جلب افکار عمومی محقق سازند.

به عملکرد مرموزانه ایلی کوهین جاسوس اسراییلی که در سوریه تا عالی ترین مناصب دولتی بالا رفت توجه کنید و سپس این واقعیت را بپذیرید که هم اکنون در ایران ما ایلی کوهین های زیادی وجود دارند که در فریبنده ترین پوشش ها پنهان شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیاستمداری که شعار ضد اسراییل می داد و خودش جاسوس صهیونیست ها بود (+عکس)

سیاستمداری که شعار ضد اسراییل می داد و خودش جاسوس صهیونیست ها بود (+عکس)