مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 اردیبهشت 1400 ساعت 00:102021-04-21سياسي

کینه توزی و نفرت پراکنی علیه دولت و ملت در شبکه 3؛ فاین تذهبون!؟


کینه توزی و نفرت پراکنی علیه دولت و ملت در شبکه 3؛ فاین تذهبون!؟ محمدرضا رییسی هنوز چند ساعتی از توییت معاون ارتباطات دفتر ریاست جمهوری نگذشته بود که شبکه سه سیما، شب گذشته جلوه ای دیگر از جریان نفوذ را به نمایش گذاشت؛ نمایش مستندی حیرت آور و سرشار از تهمت و دروغ علیه برجام و البته مذاکرات احیای آن.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرناپلاس، علیرضا معزی عصر دیروز در توییتی نوشته بود، با وجود موافقت رییس سازمان صداوسیما برای پخش زنده سخنرانی های رییس جمهوری در نشست های رمضان، سخنرانی امروز روحانی در نشست با فعالان سیاسی صرفاً به دلیل مخالفت رییس شبکه خبر از آنتن زنده این شبکه حذف شد !چند ساعت بعد، شبکه سوم رسانه ملی، با پخش یک مستند علیه مذاکرات کنونی در وین، گام دیگری در این زمینه برداشت.

در این مستند 20 دقیقه ای که با شادی مردم از انتخاب روحانی و امضای برجام در سال 94 آغاز و پایان می یابد، مذاکرات هسته ای دستاورد برنامه ریزی قبلی آمریکا و اسراییل نشان داده می شود و در خوش بینانه ترین حالت طرف ایرانی فریب خوردگانی تصویر می شوند که بازی خورده سناریوی غرب هستند! این مستند البته یکی از مستندهای متنوع اخیر صداوسیما همچون اتم و یا سریال هایی همچون گاندو علیه سیاست خارجی کشور بویژه برنامه هسته ای، برجام و تلاش برای زیرسوال بردن تلاش های مردان دیپل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کینه توزی و نفرت پراکنی علیه دولت و ملت در شبکه 3؛ فاین تذهبون!؟

کینه توزی و نفرت پراکنی علیه دولت و ملت در شبکه 3؛ فاین تذهبون!؟