مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 اردیبهشت 1400 ساعت 03:152021-04-21بين الملل

سیاستمدار ضداسراییل که جاسوس صهیونیست ها بود!


الیاهو بن شائول کوهین، جاسوس رژیم صهیونیستی با نفوذ در دولت سوریه توانست تا منصب مشاور عالی وزیر دفاع این کشور ترقی کند.

او متولد 1303 در اسکندریه مصر بود که بعد از آشکار شدن نفوذی بودنش در بدنه دولت سوریه به اعدام محکوم و در 1344 در میدان «مرجه» دمشق به دار آویخته شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: انفجارهای پیاپی در تأسیسات هسته ای نطنز و شهادت محسن فخری زاده که همگی به رژیم صهیونیستی منتسب هستند، نباید در گرد و غبار منازعات سیاسی و رقابت های انتخاباتی که در آستانه آن قرار داریم به فراموشی سپرده شوند.

در این مطلب آمده است؛ اگر متولیان اصلی امور اطلاعاتی و امنیتی، این ماجرای مهم و حساس را با دقت و تیزبینی دنبال نکنند، افراد مشکوک و فرصت طلب با مطرح کردن مطالب افراطی و اتهام زنی های حساسیت برانگیز به این نهادها و حتی مسئولان بالاتر تلاش می کنند راه خود را برای طی کردن پله های ترقی و در دست گرفتن قدرت هموار نمایند و کشور را در اختیار همان دشمنانی قرار دهند که دستهایشان به خون ترورشدگان و تخریب ها و جنایت های هسته ای آلوده است.

در پشت چهره بظاهر دلسوز این افراد باید در جستجوی موجودات مرموزی باشیم که چهره های واقعی خود را پنهان می کنند تا بتوانند اهداف شوم خود را با فریبکاری و جلب افکار عمومی محقق سازند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیاستمدار ضداسراییل که جاسوس صهیونیست ها بود!

سیاستمدار ضداسراییل که جاسوس صهیونیست ها بود!