مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 اردیبهشت 1400 ساعت 03:252021-04-22سياسي

فیلمی بین المللی با نام حضرت خدیجه(س) خواهیم ساخت


رییس مؤسسه فرهنگی هنری آیین معنویت اعلام کرد، برای ساخت فیلم زندگانی حضرت خدیجه(س)، بهترین های سینمای ایران انتخاب خواهند شد.

- ایسنا/قم رییس مؤسسه فرهنگی هنری آیین معنویت اعلام کرد، برای ساخت فیلم زندگانی حضرت خدیجه(س)، بهترین های سینمای ایران انتخاب خواهند شد.

حجت الاسلام و المسلمین حجت ملکی چهارشنبه شب در جمع خبرنگاران با اشاره به تهیه و تدوین فیلمنامه زندگی پربرکت حضرت خدیجه(س) باذکر این مطلب که الگوهای بزرگی همچون بزرگان و علمای دینی باید هرچه بیشتر با نگاه تقریبی به جهان اسلام معرفی شوند تصریح کرد: در همین رابطه سیره و زندگی نامه آنان باید در قالب های گوناگون رسانه ای به ویژه فیلم و سریال به جامعه به ویژه جوانان ارائه شود.

وی افزود: ام المسلمین حضرت خدیجه کبری(س) بیش از 25 سال در کنار پیامبر اکرم(ص) زندگی مشترک داشته و نقش ایشان در بقای اسلام انکارناپذیر است.

عفت و پاکدامنی، جایگاه بلندمرتبه و ثروت ایشان به عنوان یکی از بزرگان قریش زبانزد بوده است.

رییس مؤسسه آیین معنویت با اشاره به حمایت های مادی و معنوی حضرت خدیجه(س) از رسول گرامی اسلام(ص) اظهارکرد: فیلمنامه زندگی حضرت خدیجه(س) با رویکرد بین المللی در دست تهیه بوده و می تواند مقدمه ای برای ساخت هر چه بیشتر فیلم و انیمیشن های فاخر از زندگی بزرگان دین باشد که این مسأ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فیلمی بین المللی با نام حضرت خدیجه(س) خواهیم ساخت

فیلمی بین المللی با نام حضرت خدیجه(س) خواهیم ساخت