مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 اردیبهشت 1400 ساعت 13:452021-04-22فرهنگي

تصاویر قدیمی شهرری را به «ری نگار» ارسال کنید


مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه 20 تهران گفت: علاقه مندان به تاریخ و هویت 10 هزار ساله ری با ارسال تصاویر قدیمی شهرستان در فراخوان «رویداد ری نگار » شرکت کنند.

- ری- مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه 20 تهران گفت: علاقه مندان به تاریخ و هویت 10 هزار ساله ری با ارسال تصاویر قدیمی شهرستان در فراخوان رویداد ری نگار شرکت کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدباقر فرهند عصر پنج شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با همکاری اداره میراث فرهنگی شهرستان ری و مجموعه شمس العماره از علاقمندان به تاریخ و هویت 10 هزار ساله شهرستان ری می خواهیم با ارسال تصاویر قدیمی ری در فراخوان رویداد ری نگار شرکت کنند.

وی گفت: در فراخوان رویداد ری نگار از شهروندان و علاقمندان به تاریخ و هویت ده هزار ساله این کالبد ارزشمند تاریخی برای مشارکت در این رویداد فرهنگی دعوت شده است.

فرهند افزود: مهلت ارسال تصاویر یکم اردیبهشت تا یکم خرداد 1400 تعیین شده است.

مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه 20 تهران بیان داشت: علاقه مندان برای ارسال تصاویر قدیمی شهرستان ری می توانند تصاویر قدیمی خود را به دبیرخانه آثار واقع در اتوبان شهید کریمی، خیابان تقوی نیا، نبش بن بست حامد پلاک 4 اداره میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان ری و یا از طریق شبکه های مجازی به نشانی؛ tehranmunicipality20 اینستاگرام؛ ghebleyeteh


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصاویر قدیمی شهرری را به «ری نگار» ارسال کنید

تصاویر قدیمی شهرری را به «ری نگار» ارسال کنید