مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 اردیبهشت 1400 ساعت 03:102021-04-23اقتصادي

پرداخت 467میلیارد تومان تسهیلات اشتغال روستایی در آذربایجان غربی


سرپرست مدیریت اشتغال و کار آفرینی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی گفت: 467میلیارد تومان تسهیلات اشتغال روستایی در استان پرداخت شده است.

- سرپرست مدیریت اشتغال و کار آفرینی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان اعلام کرد پرداخت 467میلیارد تومان تسهیلات اشتغال روستایی در آذربایجان غربی ایسنا/آذربایجان غربی سرپرست مدیریت اشتغال و کار آفرینی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی گفت: 467میلیارد تومان تسهیلات اشتغال روستایی در استان پرداخت شده است.

فرخی در گفت وگو با ایسنا افزود: طرح اشتغال روستایی از سال 96 تا کنون در حال اجرا است و تا کنون درمجموع 5464پرونده با اشتغالزایی برای 12هزار و 512نفر و اعطای 467میلیارد تومان تسهیلات اشتغال روستایی پرداخت شده است.

وی با اشاره به اینکه تعداد پرونده های ارسالی به بانک ها جهت دریافت تسهیلات اشتغال روستایی بیش از سهمیه استانی بوده تصریح کرد: اگر اعتبار پایدار بیاید دوباره تسهیلات اشتغال روستایی پرداخت می شود.

فرخی با اشاره به اینکه بیشتر تسهیلات مشاغل خانگی توسط بانوان دریافت شده، اظهارکرد: اعتباری که برای توسعه مشاغل خانگی آذربایجان غربی تخصیص یافته 5ونیم میلیارد تومان بوده که درمجموع تاکنون با پرداخت 4میلیارد و 600میلیون تومان به 217پرونده واشتغال زایی 380 ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت 467میلیارد تومان تسهیلات اشتغال روستایی در آذربایجان غربی

پرداخت 467میلیارد تومان تسهیلات اشتغال روستایی در آذربایجان غربی