مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 اردیبهشت 1400 ساعت 03:402021-04-24سياسي

85درصد ظرفیت بیمارستان امام خمینی(ره) اسکو از بیماران کرونایی پر شده است


فرماندار اسکو با بیان اینکه 85 درصد ظرفیت بیمارستان امام خمینی(ره) اسکو از بیماران کرونایی پر شده است، گفت: رعایت پروتکل ها در این شهرستان به 87.

- 85درصد ظرفیت بیمارستان امام خمینی(ره) اسکو از بیماران کرونایی پر شده است ایسنا/آذربایجان شرقی فرماندار اسکو با بیان اینکه 85 درصد ظرفیت بیمارستان امام خمینی(ره) اسکو از بیماران کرونایی پر شده است، گفت: رعایت پروتکل ها در این شهرستان به 87.

5 درصد رسیده است.

بابک رضی منش در سی و چهارمین جلسه ی ستاد مقابله با ویروس کرونا در شهرستان اسکو که با محوریت بررسی وضعیت کرونایی شهر جدید سهند برگزار شد، اظهارکرد: با اعمال دستورالعمل مدیریت هوشمند محدودیت ها در ایام نوروز توانستیم وضعیت کرونایی شهرستان را تثبیت کنیم و به عنوان تنها شهرستان پر جمعیت استان در وضعیت نارنجی قرار بگیریم.

وی تاکید کرد: همه باید دست در دست هم دهیم تا با رساندن میزان رعایت پروتکل ها به بالای 90 درصد، بتوانیم این موج جدید و سخت بیماری را در هفته آینده مهار کنیم.

وی با اشاره به اینکه شهر جدید سهند بیشترین روزهای سفید و آبی را از زمان شیوع به ثبت رسانده، افزود:مشارکت بین بخشی، همکاری سازمان های مردم نهاد و مشارکت مردم، راز موفقیت این شهر در مدیریت ویروس کرونا است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

85درصد ظرفیت بیمارستان امام خمینی(ره) اسکو از بیماران کرونایی پر شده است

85درصد ظرفیت بیمارستان امام خمینی(ره) اسکو از بیماران کرونایی پر شده است