مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 اردیبهشت 1400 ساعت 06:002021-04-24سياسي

استفاده 63 هزار زنجانی از خدمات ناظران سلامت طرح شهید سلیمانی


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: تاکنون 63 هزار و 974 زنجانی از خدمات شهید قاسم سلیمانی در قالب ناظران سلامت با هدف مقابله با کرونا خدمات لازم را دریافت کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازاجرای آن از سال 99 آغاز و هم اکنون نیز ادامه دارد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده مسئولیت نظارت فنی و کارشناسی بر تیم های داوطلب بر عهده دانشگاه علوم پزشکی استان بوده و همه بازدیدها و نظارت های انجام شده توسط نیروهای داوطلب هلال احمر بدون مداخلات میدانی، حقوقی و قضایی می باشد.

موسوی خاطرنشان کرد: در این طرح ناظران سلامت شهید قاسم سلیمانی ارزیابی و نظارت بر اماکن تهیه و توزیع واحدهای صنفی، ادارات، مراکز ارائه خدمات مردمی، نظارت بر پروتکل های بهداشتی ادارات، بانک ها، محل های تجمع، بازارها و میادین میوه و تره بار با بهره گیری از لیست های مرتبط با هر صنف توسط کارشناسان بهداشت محیط مراکز جامع خدمات سلامت در اختیار جمعیت هلال احمر قرار گرفته است.

وی افزود: از آبان ماه سال گذشته تا سوم اردیبهشت امسال سه هزار و 411 نفر روز از جوانان داوطلب خانم و آقا در جمعیت هلال احمر استان زنجان در قالب یکهزار و 956 تیم برای 63 هزار و 974 نفر در طرح ناظران سلامت خدمات ارائه داده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده 63 هزار زنجانی از خدمات ناظران سلامت طرح شهید سلیمانی

استفاده 63 هزار زنجانی از خدمات ناظران سلامت طرح شهید سلیمانی