مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 اردیبهشت 1400 ساعت 09:302021-04-24حوادث

احتکار بیش از 12 تن ارزاق عمومی در رشت


فرمانده انتظامی گیلان از کشف 10 تن شکر، یک تن برنج و یک تن و 451 کیلوگرم روغن احتکار شده در شهر رشت خبر داد.

- ایسنا/گیلان فرمانده انتظامی گیلان از کشف 10 تن شکر، یک تن برنج و یک تن و 451 کیلوگرم روغن احتکار شده در شهر رشت خبر داد.

سردار عزیزاله ملکی در جمع خبرنگاران به شناسایی و برخورد با احتکارکنندگان ارزاق عمومی و مورد نیاز مردم اشاره کرد و گفت: مبارزه با برهم زنندگان نظام اقتصادی در دستورکار پلیس قرار دارد.

وی با اعلام اینکه ماموران پلیس امنیت عمومی استان گیلان در راستای برخورد با محتکران از احتکار مقدار زیادی شکر، روغن و برنج در شهر رشت مطلع شده و بررسی موضوع را در دستورکار قرار دادند، افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی با اقدامات نامحسوس از صحت موضوع اطمینان حاصل کرده و با حضور در محل یک دستگاه تریلی را حین تخلیه کالاهای احتکاری در شهرستان رشت توقیف کردند.

فرمانده انتظامی استان گیلان تصریح کرد: ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی با هماهنگی مقام قضایی به محل مورد نظر اعزام شده و در بازرسی از انباری محل دپوی ارزاق عمومی، 10 تن شکر، یک تن برنج و یک تن و 451 کیلوگرم خوراکی را کشف کردند.

این مقام ارشد انتظامی به معرفی متهمان 58 و 52 ساله این پرونده به مرجع قضایی اشاره کرد و اذعان داشت: کارشناسان ارزش ارزاق کشف شده را 2میلیارد و 100 میلی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتکار بیش از 12 تن ارزاق عمومی در رشت

احتکار بیش از 12 تن ارزاق عمومی در رشت