مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 اردیبهشت 1400 ساعت 09:352021-04-24پزشكي

بهره مندی 63 هزار زنجانی از خدمات ناظران سلامت طرح شهید قاسم سلیمانی


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: از آبان ماه پارسال تا سوم اردیبهشت ماه امسال 63 هزار و 974 زنجانی از خدمات طرح شهید قاسم سلیمانی در قالب ناظران سلامت بهره مند شده اند.

- ایسنا/زنجان مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: از آبان ماه پارسال تا سوم اردیبهشت ماه امسال 63 هزار و 974 زنجانی از خدمات طرح شهید قاسم سلیمانی در قالب ناظران سلامت بهره مند شده اند.

سید قاسم موسوی ظهر امروز (4 اردیبهشت ماه) در جمع خبرنگاران با بیان اینکه ناظران سلامت طرح شهید قاسم سلیمانی با توجه به توافق نامه همکاری جمعیت هلال احمر با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در سال گذشته آغاز شد و در زمان حاضر نیز اجرای آن ادامه دارد، اظهار کرد: ناظران سلامت طرح شهید قاسم سلیمانی با همکاری جوانان و داوطلبان جمعیت هلال احمر و بازرسان سلامت محیط و کار دانشگاه علوم پزشکی در زمینه کنترل و نظارت بر حسن اجرای پروتکل های بهداشتی است که برای حفظ سلامت مردم و قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا، اجرای آن از سال گذشته آغاز و هم اکنون نیز ادامه دارد.

وی با بیان اینکه بر اساس برنامه ریزی های انجام شده، مسئولیت نظارت فنی و کارشناسی بر تیم های داوطلب بر عهده دانشگاه علوم پزشکی استان بوده و همه بازدیدها و نظارت های انجام شده توسط نیروهای داوطلب هلال احمر بدون مداخلات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره مندی 63 هزار زنجانی از خدمات ناظران سلامت طرح شهید قاسم سلیمانی

بهره مندی 63 هزار زنجانی از خدمات ناظران سلامت طرح شهید قاسم سلیمانی