مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 اردیبهشت 1400 ساعت 10:552021-04-24اقتصادي

فروشگاه های زنجیره ای موظف به تبعیت از دستورالعمل های شهرستان هستند


فروشگاه های زنجیره ای موظفند تا از دستورالعمل های شهرستان در توزیع کالاهای اساسی تبعیت کرده و گزارش خود را به صورت مستمر به  اداره صنعت، - ایسنا/تهران فرماندار ورامین گفت: فروشگاه های زنجیره ای موظفند تا از دستورالعمل های شهرستان در توزیع کالاهای اساسی تبعیت کرده و گزارش خود را به صورت مستمر به  اداره صنعت، معدن و تجارت و ستاد تنظیم بازار ارائه کنند.

حسین کاغذلو ظهر شنبه 4 اردیبهشت ماه در جلسه ستاد مقابله با قاچاق کالا و ارز نیز بر لزوم تبعیت فروشگاه های زنجیره ای مستقر در ورامین از دستورالعمل های شهرستانی تأکید کرد.

وی افزود: فروشگاه های زنجیره ای موظفند تا از دستورالعمل های شهرستان در توزیع کالاهای اساسی تبعیت کرده و گزارش خود را به صورت مستمر به اداره صنعت، معدن و تجارت و ستاد تنظیم بازار ارائه کنند.

نماینده عالی دولت در شهرستان ورامین اظهار کرد: این که فروشگاه های زنجیره ای بخشی از کالاهای تنظیم بازار را دریافت کرده و بدون پاسخگویی به مسئولان بین مردم توزیع کنند؛ به هیچ عنوان قابل قبول نیست.

وی تصریح کرد: بازرسان اداره صنعت و اتاق اصناف موظفند بر نحوه فعالیت این فروشگاه ها نظارت کرده و در صورت مشاهده هر گونه تخلف و عدم ارائه گزارش از نحوه فعالیت، همچون سایر اصنافی که در شهرستان فعالیت می کنند با آنان برخورد قانون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فروشگاه های زنجیره ای موظف به تبعیت از دستورالعمل های شهرستان هستند

فروشگاه های زنجیره ای موظف به تبعیت از دستورالعمل های شهرستان هستند