مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 اردیبهشت 1400 ساعت 06:552021-04-25فرهنگي

مهلت ارسال آثار به اولین جشنواره عکاسی و نقاشی ققنوس تمدید شد


معاون خدمات شهری شهردار مشهد از تمدید مهلت ارسال آثار به اولین جشنواره عکاسی و نقاشی ققنوس، با هدف حمایت از پرندگان شهر مشهد خبر داد.

- مهدی یعقوبی با اعلام این خبر، اظهار کرد: فراخوان اولین جشنواره عکاسی و نقاشی ققنوس از 15 بهمن ماه سال گذشته منتشر شد و تا نیمه فروردین ماه سال جاری که فرصت ارسال آثار اعلام شده بود، بیش از 400 اثر عکاسی و نقاشی از هنرمندان مشهدی به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد.

وی ادامه داد: با توجه به استقبال خوب هنرمندان از این جشنواره و نیز اوج گرفتن دوباره بیماری کرونا در شهر مشهد و اعمال ممنوعیت ورود به بوستان های شهری به عنوان یکی از زیستگاه های اصلی پرندگان شهر مشهد و بنا به درخواست هنرمندان، مهلت ارسال آثار به این جشنواره تا 15 تیرماه سال جاری تمدید شد.

یعقوبی با بیان این که این جشنواره در دو بخش عکاسی و نقاشی با موضوعات کبوتر حرم، حمایت از پرندگان به ویژه در روزهای سرد زمستان و پرندگان شهر مشهد برگزار می شود ، تصریح کرد: علاقه مندان می توانند در دو بخش عکاسی در دو سطح حرفه ای و موبایلی و در بخش نقاشی در دو سطح بزرگسالان و کودکان آثار خود را به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی معاونت خدمات شهری شهرداری مشهد، وی اضافه کرد: هنرمندان و علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهلت ارسال آثار به اولین جشنواره عکاسی و نقاشی ققنوس تمدید شد

مهلت ارسال آثار به اولین جشنواره عکاسی و نقاشی ققنوس تمدید شد