مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 اردیبهشت 1400 ساعت 14:002021-04-26سياسي

دانشگاه کردستان در رتبه بندی تاثیر تایمز 2021 قرار گرفت


بر اساس جدیدترین نتایج منتشر شده از سوی موسسه علمی تایمز، دانشگاه کردستان در رتبه بندی تاثیر دانشگاه ها 2021 موفق به کسب رتبه کلی 800-601 شد.

- ایسنا/کردستان رییس دانشگاه کردستان گفت: بر اساس جدیدترین نتایج منتشر شده از سوی موسسه علمی تایمز، دانشگاه کردستان در رتبه بندی تاثیر دانشگاه ها 2021 موفق به کسب رتبه کلی 800-601 شد.

رحمت صادقی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: در رتبه بندی تاثیر تایمز اثرگذاری دانشگاه ها بر مبنای فعالیت های آنان در راستای اهداف توسعه پایدار سازمان ملل متحد (SDGs) بر اساس 4 شاخص پژوهش، مدیریت، توسعه و آموزش سنجیده می شود.

وی اهداف توسعه پایدار را شامل 17 مورد عنوان کرد و افزود: نبود فقر، نبود گرسنگی، سلامت و رفاه، کیفیت آموزش، برابری جنسیتی، دسترسی به آب بهداشتی، انرژی مقرون به صرفه و پاک، اشتغال مناسب و رشد اقتصادی، صنعت، نوآوری و زیرساخت، کاهش نابرابری، شهرها و جوامع پایدار، تولید و مصرف مسئولانه، عملکرد در خصوص کنترل اقلیم، زندگی زیر آب، زندگی در زمین، صلح، عدالت و قدرت و مشارکت در تحقق اهداف توسعه است.

رییس دانشگاه کردستان، ذکر کرد: در سومین ارزیابی تاثیر دانشگاه ها که توسط موسسه تایمز منتشر شد، تعداد هزار و 111 دانشگاه از 94 کشور جهان حضور دارند که در رتبه بندی کلی، دانشگاه منچستر انگلستان و دو دانشگاه سیدنی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه کردستان در رتبه بندی تاثیر تایمز 2021 قرار گرفت

دانشگاه کردستان در رتبه بندی تاثیر تایمز 2021 قرار گرفت