مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 اردیبهشت 1400 ساعت 05:052021-04-27سياسي

واکسیناسیون پولی غیر اخلاقی و خلاف قانون اساسی است


واکسیناسیون پولی غیر اخلاقی و خلاف قانون اساسی است.

- نایب رییس شورای شهر تهران گفت:واکسیناسیون پولی غیر اخلاقی و خلاف قانون اساسی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید ابراهیم امینی در دویست و نودمین جلسه علنی شورای شهر تهران که ریاست جلسه امروز را نیز بر عهده داشت در نطق پیش از دستور خود ضمن تبریک ولادت امام حسن (ع) و فرا رسیدن شب های قدر با اشاره به روز شوراها گفت: در آستانه نهم اردیبهشت ماه، روز شوراها هستیم.

اگرچه شوراها جایگاهی 42 ساله در قانون اساسی ما دارد و فصل هفتم قانون اساسی با 7 اصل از اصل یکصد تا یکصد و ششم به شوراها اختصاص یافته است، اما متأسفانه قدمت عملی و سابقه تشکیل شوراها به 22 سال پیش برمی گردد.

متأسفانه تا سال 1377 که نخستین دوره شوراها شروع به کار کردند، استفاده از این پتانسیل عظیم مغفول مانده بود و فرصتی ارزشمند برای نهادینه شدن جایگاه شوراها در نظام تصمیم سازی و تصمیم گیری کشور از بین رفت.

وی افزود: پر واضح است که در این دوره 22 ساله، اختیارات شوراها میان نهادهای مختلف حاکمیتی تقسیم شد و پس از تشکیل شوراها بخش مهمی از قدرت و وقت شوراها برای بازپس گیری این اختیارات صرف شد.

متأسفانه کارشکنی ها در این زمینه در حد اعلای خود بوده و به واسطه نبود نگاه عمیق و دلسوزانه به رفع مسائل جامعه و تفوق بخشی نگری بر نگاه جامع به تحولا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکسیناسیون پولی غیر اخلاقی و خلاف قانون اساسی است

واکسیناسیون پولی غیر اخلاقی و خلاف قانون اساسی است