مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 اردیبهشت 1400 ساعت 08:002021-04-27سياسي

بیشترین آمار زندانیان در اهر مربوط به محکومین مالی است


بیشترین آمار زندانیان در اهر مربوط به محکومین مالی است و زندانیان جرایم غیرعمد چشم به دستان سخاوتمندانه خیرین و مردم نوع دوست دوخته اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام محمدعلی نظری صبح امروز سه شنبه در جلسه هماهنگی برگزاری جشن گلریزان ویژه آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد در شهرستان اهر با اشاره به این که نزدیک به 2 دهه است که جشن گلریزان در اهر برگزار می شود، اظهار داشت: حبس زدایی در راستای کاهش جمعیت زندانیان از سیاست های دستگاه قضایی بوده که در قالب قانون مجازات های جایگزین و … اجرا می شود.

رییس دادگستری شهرستان اهر افزود: امسال برگزاری جشن گلریزان ویژه آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد به دلیل محدودیت های کرونایی چند روزی با تأخیر برگزار خواهد شد و 18 اردیبهشت ماه برای برگزاری این جشن انتخاب شده است.

وی بابیان این که بیشترین آمار زندانیان محبوس در زندان اهر؛ مربوط به محکومین مالی است گفت: متأسفانه اکثر زندانیان در زندان اهر به دلیل مسائل مالی زندانی شده اند و این زندانیان با وجود مجازات جایگزین به ناچار در زندان محبوس هستند.

نظری ادامه داد: زندانیان جرایم غیرعمد در جشن گلریزان چشم به دستان سخاوتمندانه خیرین و مردم نوع دوست اهر دوخته اند، هرچند مساعدت های مردمی و خیرین شامل حال زندانیان جرایم عمد نمی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیشترین آمار زندانیان در اهر مربوط به محکومین مالی است

بیشترین آمار زندانیان در اهر مربوط به محکومین مالی است