مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 اردیبهشت 1400 ساعت 12:202021-04-27سياسي

حمله به خبرنگار شبکه هیسپان تی وی در هندوراس


ماروین داسائف آگیلار، خبرنگار شبکه هیسپان تی وی معاونت برون مرزی صداوسیما حین تهیه گزارش در پایتخت هندوراس مورد حمله قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، ماروین داسائف آگیلار خبرنگار شبکه هیسپان تی وی در تگوسیگالپا پایتخت هندوراس در حین تهیه گزارش از یک گردهمایی انتخاباتی یکی از کاندیداها به نام خیومارا کاسترو دزلایا توسط عوامل شبکه خبری متعلق به مانوئل زلایا، رییس جمهور سابق هندوراس و طرفداران حزب مخالف به نام Libertad y Refundacion مورد حمله قرار گرفت.

این حادثه پس از حمله فیزیکی و لفظی کارکنان کانال متعلق به رییس جمهور سابق مانوئل زلایا رخ داد که خواستار اولویت در پوشش خبر بودند و سپس طرفداران حزب مخالف Libertad y Refundacion نیز در موافقت با این تجاوز دست به خشونت زدند.

در پی این اقدام و حمله به خبرنگار شبکه هیسپان تی وی، دفتر حقوق بشر نامتناسبی محدود می کند.

در ادامه این بیانیه آمده است: یک بار دیگر ،SEDH  خواستار احترام به جان روزنامه نگاران و خبرنگاران در تمام صحنه ها همچنین در زمینه های انتخاباتی است.

ما به طور پیشگیرانه از همه مردم، احزاب سیاسی و به طور کلی جامعه می خواهیم که حقوق بشر روزنامه نگاران و خبرنگاران را نقض نکنند و از رعایت استانداردهای بین المللی در این زمینه دفاع می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمله به خبرنگار شبکه هیسپان تی وی در هندوراس

حمله به خبرنگار شبکه هیسپان تی وی در هندوراس