مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 اردیبهشت 1400 ساعت 22:002021-04-27سياسي

این صندلی را برای بیماران گذاشتند، من حالم خوب است


روزی هادی مادرش را به دکتر برد در مطب چندین صندلی خالی وجود داشت ولی او حدود دو ساعت سرپا ایستاد، مادرش هر چقدر می گفت؛ پسرم بنشین می گفت؛ این صندلی ها را برای بیماران اینجا قرار دادند من حالم خوب است! پسرم روزی حلال خورد و حلال از دنیا رفت.

- خبرگزاری فارس مازندران ـ زری طاهری پرکوهی شهید شاخص رسانه کشوری سال 1400  بسیجی خبرنگار و مستندساز هادی باغبانی اهل شهرستان بابلسر، یکی از افتخارات فرهنگی استان مازندران که متعلق به نسل امروز است و کمتر کسی را می توان پیدا کرد که او را نشناسد.

البته همه شهدا شاخص هستند چرا که اگر این گونه نبود و خصوصیات اخلاقی شان خاص نبود نزد خداوند این چنین ارج و قرب پبدا نمی کردند که به مقام والای شهادت دست پیدا کنند، شهدا رفتند تا ما راحت زندگی کنیم پس نزد این ملت همیشه همه شهدا از جایگاه والایی برخودارند.

شنیدن خبر شهید شاخص شدن هادی باغبانی بهانه ای برای یادآوری خاطرات این شهید جوان و مظلوم شد، اگر بارها و بارها یادشان کنیم باز هم کم است، گویی هر بار با خصیصه تازه ای از شهدا آشنا می شویم و خانواده هست قبل از خودش یک برادر و یک خواهر نیز دارد.

وی اضافه می کند؛ هادی از همان دوران کودکی یک بسیجی مخلص بود، ولایی بودن از خصوصیات اصلی اش بود وقتی به سن 6 سالگی رسید، می گفت؛ عکس امام راحل را بر روی سینه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

این صندلی را برای بیماران گذاشتند، من حالم خوب است

این صندلی را برای بیماران گذاشتند، من حالم خوب است