مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 اردیبهشت 1400 ساعت 23:352021-04-27سياسي

حمله به خبرنگار شبکه هیسپان تی وی در هندوراس


ماروین داسائف آگیلار، خبرنگار شبکه هیسپان تی وی معاونت برون مرزی صداوسیما حین تهیه گزارش در پایتخت هندوراس مورد حمله قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس، ماروین داسائف آگیلار خبرنگار شبکه هیسپان تی وی در تگوسیگالپا پایتخت هندوراس در حین تهیه گزارش از یک گردهمایی انتخاباتی یکی از کاندیدا ها به نام خیومارا کاسترو دزلایا توسط عوامل شبکه خبری متعلق به مانوئل زلایا، رییس جمهور سابق هندوراس و طرفداران حزب مخالف به نام Libertad y Refundación مورد حمله قرار گرفت.

این حادثه پس از حمله فیزیکی و لفظی کارکنان کانال متعلق به رییس جمهور سابق مانوئل زلایا رخ داد که خواستار اولویت در پوشش خبر بودند و سپس طرفداران حزب مخالف Libertad y Refundación نیز در موافقت با این تجاوز دست به خشونت زدند.

در پی این اقدام و حمله به خبرنگار شبکه هیسپان تی وی، دفتر حقوق بشر وزارت امور خارجه هندوراس (SEDH) طی بیانیه ای در وب سایت رسمی خود ضمن ابراز تاسف عمیق از این اتفاق نوشت: دفتر حقوق بشر وزارت امور خارجه هندوراس عمیقاً از اقدامات متجاوزانه ای که روز گذشته علیه روزنامه نگار و خبرنگار شبکه هیسپان تی وی، ماروین داسائوف آگیلار در یک گردهمایی سیاسی رخ داد، ابراز تاسف می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمله به خبرنگار شبکه هیسپان تی وی در هندوراس

حمله به خبرنگار شبکه هیسپان تی وی در هندوراس