مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 اردیبهشت 1400 ساعت 04:302021-04-28اقتصادي

عبور روزانه 100 مسافر از مرز های ایران و پاکستان/ ابلاغیه توقف تردد صادر نشده


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، جواد هدایتی در پاسخ به این سؤال که چرا تردد مسافری بین مرز ایران و پاکستان لغو نشده است؟ اظهار داشت: - مدیرکل دفتر ترانزیت و حمل و نقل بین المللی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای گفت: نامه ای مکتوب مبنی بر عدم تردد مسافر بین ایران و پاکستان از وزارت کشور یا ستاد مقابله با کرونا دریافت نکرده ایم، فقط در نامه ای که ابلاغ شد بر تشدید کنترل ها تأکید شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، جواد هدایتی در پاسخ به این سؤال که چرا تردد مسافری بین مرز ایران و پاکستان لغو نشده است؟ اظهار داشت: براساس مصوبات قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مقابله با کرونا که در ابتدای هفته جاری به ما ابلاغ شد، فقط موضوع کنترل مرزهای شرقی کشور به ویژه مرزهای مشترک با پاکستان و تشدید اجرای پروتکل های بهداشتی به ما ابلاغ شده است.

مدیرکل دفتر ترانزیت و حمل و نقل بین المللی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای ادامه داد: در این راستا ما به مدیران پایانه های مرزی شرق کشور به ویژه کشور پاکستان، اعلام کردیم که معاینه مسافر از نظر بیماری در آنجا با کمک دانشگاه علوم پزشکی و نهادهای مستقر، به صورت مضاعف عملیاتی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عبور روزانه 100 مسافر از مرز های ایران و پاکستان/ ابلاغیه توقف تردد صادر نشده

عبور روزانه 100 مسافر از مرز های ایران و پاکستان/ ابلاغیه توقف تردد صادر نشده