مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 اردیبهشت 1400 ساعت 04:552021-04-28سياسي

آیت الله قمی خوی منافقانه رضاشاه را به خوبی می شناخت


آیت الله قمی در اعتراض به قانون کشف حجاب می گفت اگر پیشرفت این جلوگیری از خلاف مذهب، منوط به کشته شدن ده هزار نفر که رأس آنها حاج آقا حسین قمی است باشد، - ارزش دارد اسلام امروز فدایی می خواهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، در سیزدهمین شب از برنامه ضیافت شبکه قرآن و معارف سیما، به مرور درجات فقهی و ابعاد مبارزاتی زندگی مرجع بزرگ شیعه آیت الله سیدمحمد حسین طباطبایی قمی با حضور حجت الاسلام علی اکبر مهدی پور، استاد و پژوهشگر حوزه علمیه قم پرداخته شد.

حجت الاسلام مهدی پور با اشاره به مقام علمی و اخلاقی آیت الله قمی اظهار داشت: پدر ایشان به تجارت شهره بود و اهل علم نبود؛ لذا مسیر سختی را برای ورود به مباحث دینی گذراند اما از سوی دیگر همین مسئله مزیتی داشت و آن این بود که به دلیل مکنت مالی، هیچگاه از سهم سادات و سهم امام برای امرار معاش استفاده نکرد.

وی با بیان اینکه آیت الله قمی از اصحاب سامرا به شمار می رود، گفت: اصحاب سامرا به پیش قراولان تحقیق و صاحبان نظریات دقیق و کارشناسانه مشهور هستند.

لذا آیت الله سیدمحمود شاهرودی گفته است اگر آیت الله حاج آقا حسین قمی را در یک اتاق بگذاریم و همه علما را جمع کنیم، درِ آن را ببندیم و هیچ کتابی هم آنجا نباشد و آقای قمی با دیگران، بحث و مناظره و مباحثه کند؛ در این وقت است که عظمت و احاطه علمی ایشان مع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله قمی خوی منافقانه رضاشاه را به خوبی می شناخت

آیت الله قمی خوی منافقانه رضاشاه را به خوبی می شناخت