مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 اردیبهشت 1400 ساعت 06:152021-04-28اقتصادي

کاهش 34 درصدی جابجایی مسافر در اردبیل


معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل گفت: جابجایی مسافر در یک سال گذشته در استان اردبیل 34 درصد کاهش یافته است.

- ایسنا/اردبیل معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل گفت: جابجایی مسافر در یک سال گذشته در استان اردبیل 34 درصد کاهش یافته است.

شیرین زاده روز سه شنبه 7 اردیبهشت ماه در مراسم گرامیداشت هفتم اردیبهشت ماه روز ایمنی حمل و نقل در اردبیل اظهار کرد: در بخش حمل و نقل مسافر یک هزار و 200 اتوبوس با همکاری شرکت های حمل و نقل مسافر فعالیت می کنند که در این بخش دو هزار و 500 راننده نیز به هموطنان در استان اردبیل ارائه خدمات می کنند.

وی تصریح کرد: کاهش جابجایی مسافر در یک سال اخیر به دلیل شیوع کرونا و کاهش مسافرت ها از طریق ناوگان مسافربری استان اتفاق افتاده و انتظار می رود در سالجاری با بهبود شرایط روند افزایشی را در این بخش شاهد باشیم.

معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل گفت: برخلاف بخش حمل و نقل مسافر، در حوزه جابجایی بار و کالا ما نسبت به سال 98 با فعالیت های انجام شده 8.

5 درصد رشد را شاهد هستیم.

شیرین زاده افزود: در بخش حمل و نقل کالا و بار هفت هزار و 500 وسیله نقلیه در سطح استان فعال هستند که در این بخش نیز 12 هزار راننده حرفه ای فعالیتی مثبت و مناسب دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 34 درصدی جابجایی مسافر در اردبیل

کاهش 34 درصدی جابجایی مسافر در اردبیل