مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 اردیبهشت 1400 ساعت 10:052021-04-28اقتصادي

سالن تخصصی ورزش بانوان فرهنگی گنبدکاووس افتتاح شد


رییس آموزش و پرورش شهرستان گنبدکاووس گفت: نخستین سالن تخصصی ورزش بانوان فدهنگی با اعتبار 200 میلیون تومان در گنبدکاووس به بهره برداری رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گنبدکاووس، کمال الدین نظرنژاد بعد از ظهر امروز در مراسم افتتاح سالن تخصصی ورزش بانوان فرهنگی اظهار کرد: نخستین سالن تخصصی ورزش بانوان با زی و فرماندار برای احداث هنرستان تخصصی پسرانه در شهرستان از منابع ملی 5 میلیارد تومان تخصیص یافت.

* نخستین پیست دانش آموزی گلستان در گنبدکاووس با اعتبار 300 میلیون تومان به بهره برداری می رسد وی ادامه داد: همچنین طی یک ماه آینده زمین چمن یکی از مدارس گنبدکاووس با اعتبار 300 میلیون تومان و نخستین پیست دانش آموزی استان گلستان در گنبدکاووس با اعتبار 300 میلیون تومان به بهره برداری می رسد.

نظرنژاد با بیان اینکه برای تکمیل استخر دانش آموزی شهرستان گنبدکاووس به 2 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد گفت: در حال حاضر این استخر 85 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و حدود 8 میلیارد تومان هزینه شده که برای تکمیل آن به 2 میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

وی با اشاره به موفقیت یکی از بانوان فرهنگی گنبدکاووس به عنوان معلم نمونه کشوری بیان کرد: از استان گلستان 15 نفر معلم به عنوان نمونه به کشور معرفی شدند که از این تعداد هشت نفر از شهرستان گنبدکاووس بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سالن تخصصی ورزش بانوان فرهنگی گنبدکاووس افتتاح شد

سالن تخصصی ورزش بانوان فرهنگی گنبدکاووس افتتاح شد