مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 اردیبهشت 1400 ساعت 10:052021-04-28سياسي

ضرورت نوآوری مبتنی بر دانش در اقتصاد رسانه/ اتمسفر زیست رسانه را با هوای تازه تغییر می دهیم


مدیرعامل گروه رسانه ای مهر با تاکید بر اینکه آینده رسانه ها در گروی توجه ویژه به اقتصاد رسانه است، گفت: نوآوری مبتنی بر دانش در اقتصاد رسانه می تواند باعث استمرار حرکت این مجموعه ها باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبرگزار شد.

محمد شجاعیان در این مراسم گفت: گروه رسانه ای مهر از ابتدای راه اندازی خود با مجموعه ای از اتفاقات خوب همراه بوده و توجه ویژه ای به عرصه فرهنگ داشته که منجر به ایجاد نوآوری هایی طی نوزده سال اخیر شده است.

وی ادامه داد: روزنامه تهران تایمز به عنوان عنصر قدیمی تر گروه رسانه ای مهر، با خلاقیت و توجه دکتر شهید بهشتی در ابتدای راه و مسیر انقلاب شکل گرفت که شاید بتوان گفت با امکاناتی که در آن زمان وجود داشت، توجه ویژه به عرصه بین المللی بود و این یکی از پایه های خلاقیت آن دوره به شمار می رود.

مدیرعامل گروه رسانه ای مهر ادامه داد: در آن زمان همه توجهات کشور به داخل جلب شده بود و ایجاد این فضای گفتمانی با سایر مردم دنیا به واسطه روزنامه تهران تایمز ظرفیتی بود که در دل انقلاب شکل گرفت.

مدیرعامل گروه رسانه ای مهر گفت: ما از روز اول به سرمایه انسانی که عنصر مبتکر همه حوزه ها از جمله فناوری و رسانه است، توجه ویژه ای داشته ایم.

زیرا نرم افزار حوزه کار ما، نیروهای انسانی است و ظرفیت بزرگی در سرمایه انسانی خبرگزاری مهر و دیگر رسانه های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت نوآوری مبتنی بر دانش در اقتصاد رسانه/ اتمسفر زیست رسانه را با هوای تازه تغییر می دهیم

ضرورت نوآوری مبتنی بر دانش در اقتصاد رسانه/ اتمسفر زیست رسانه را با هوای تازه تغییر می دهیم