ضرورت نوآوری مبتنی بر دانش در اقتصاد رسانه/ اتمسفر زیست رسانه را با هوای تازه تغییر می دهیممدیرعامل گروه رسانه ای مهر با تاکید بر اینکه آینده رسانه ها در گروی توجه ویژه به اقتصاد رسانه است، گفت: نوآوری مبتنی بر دانش در اقتصاد رسانه می تواند باعث استمرار حرکت این مجموعه ها باشد. - به گزارش سایت قطره و به نقل ازبرگزار شد. محمد شجاعیان در این مراسم گفت: گروه رسانه ای مهر از ابتدای راه اندازی خود با مجموعه ای از اتفاقات خوب همراه بوده و توجه ویژه ای به عرصه فرهنگ داشته که منجر به ایجاد نوآوری هایی طی نوزده سال اخیر شده است. وی ادامه داد: روزنامه تهران تایمز به عنوان عنصر قدیمی تر گروه رسانه ای مهر، با خلاقیت و توجه دکتر شهید بهشتی در ابتدای راه و مسیر انقلاب شکل گرفت که شاید بتوان گفت با امکاناتی که در آن زمان وجود داشت، توجه ویژه به عرصه بین المللی بود و این یکی از پایه های خلاقیت آن دوره به شمار می رود. مدیرعامل گروه رسانه ای مهر ادامه داد: در آن زمان همه توجهات کشور به داخل جلب شده بود و ایجاد این فضای گفتمانی با سایر مردم دنیا به واسطه روزنامه تهران تایمز ظرفیتی بود که در دل انقلاب شکل گرفت. مدیرعامل گروه رسانه ای مهر گفت: ما از روز اول به سرمایه انسانی که عنصر مبتکر همه حوزه ها از جمله فناوری و رسانه است، توجه ویژه ای داشته ایم. زیرا نرم افزار حوزه کار ما، نیروهای انسانی است و ظرفیت بزرگی در سرمایه انسانی خبرگزاری مهر و دیگر رسانه های برچسب ها: |
آخرین اخبار سرویس: |