مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 اردیبهشت 1400 ساعت 11:552021-04-28سياسي

تکلیف کاندیداتوری جهانگیری روشن شد


آنچه در شورای مرکزی حزب کارگزاران به تصویب رسید، حضور در نهاد اجماع ساز اصلاح طلبان بود، البته اعضای حزب بنده و دکتر ظریف را به عنوان یک گزینه مصوب کردند.

- اهم گفت و گوی محسن هاشمی رییس شورای مرکزی حزب کارگزاران را می خوانید؛ * از شما به عنوان کاندیدای بالقوه بخشی از اصلاح طلبان یاد می شود، آیا همچنان نظر مشخصی درباره کاندیداتوری ندارید؟ یا اینکه به جمع بندی رسیده اید؟ تا الآن وضعیت هیچ یک از کاندیداهای اصلی انتخابات چه در حوزه اصلاح طلبان و چه در حوزه اصولگرایان مشخص نیست.

در اردوگاه اصولگرایان، وضعیت به کاندیداتوری آقای رییسی وابسته شده است و در اردوگاه اصلاح طلبان موضوع تأیید صلاحیت کاندیداها متغیر اصلی است.

نهاد اجماع ساز اصلاح طلبان هم تاکنون در مورد کاندیداها به جمع بندی نرسیده است و احتمال دارد اعلام کاندیدا را به بعد از ثبت نام و اعلام نتیجه بررسی صلاحیت ها موکول کند، بنابراین هنوز در این مورد تصمیمی نگرفته ام.

جهانگیری تصمیمی برای کاندیداتوری ندارند* حزب کارگزاران بیش از سایر احزاب اصلاح طلب تمایل به نقش آفرینی برای انتخابات دارد و سبد کاندیداهای این حزب هم بیشتر است، مانند شما، آقای جهانگیری و علی لاریجانی، برنامه حزب شما برای 1400 چیست؟ آنچه در شورای مرکزی حزب به تصویب رسید، حضور در نهاد اجماع ساز ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکلیف کاندیداتوری جهانگیری روشن شد

تکلیف کاندیداتوری جهانگیری روشن شد