مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 اردیبهشت 1400 ساعت 02:502021-04-28حوادث

مزاحم اینستاگرامی در همدان دستگیر شد


متهم پس از دریافت تصاویر به بهانه متناسب نبودن جسم و اندام این زن وی را به حضور در باشگاهی راهنمایی کرده و به جای باشگاه آدرس منزل محل سکونت خود را برای مراجعه و گفت و گو با مربی، - به او ارائه می دهد.

رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان همدان گفت: فردی که با یک صفحه جعلی اقدام به مزاحمت برای همکارش کرده بود از سوی کارشناسان پلیس فتا شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ فیروز سرخوش نهاد روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: یک زن جوان با در دست داشتن شکواییه قضایی با مراجعه به پلیس فتا خبر از مزاحمت در شبکه مجازی اینستاگرام می دهد که با توجه به حساسیت موضوع، رسیدگی به این پرونده در اولویت کاری کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

وی توضیح داد: این زن در یکی از شرکت های خصوصی فعال بوده که مدیر آن به موضوع چابکی، توانمندی، ظاهر و تناسب و سلامت جسمی همکاران حساس بوده و همواره آنها را به ورزش دعوت و توصیه می کرد.

رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان همدان اضافه کرد: یکی از کارکنان این شرکت با سوء استفاده از این موضوع صفحه جعلی به نام مدیر این شرکت در صفحه اینستاگرام ایجاد کرده و به نام او پیامی برای یکی از همکاران خانم ارسال و درخواست تصاویری از او کرده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مزاحم اینستاگرامی در همدان دستگیر شد

مزاحم اینستاگرامی در همدان دستگیر شد