مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 اردیبهشت 1400 ساعت 04:002021-04-29سياسي

کمبود آب مهمترین مشکل صنعت استان سمنان است


مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان سمنان با تأکید بر اینکه مهمترین مشکل صنعت استان سمنان کمبود آب است، گفت: آب در بخش های مختلف نظیر صنعت اهمیت فراوانی دارد و از این رو باید مورد توجه سیاست گذاران استان قرار گیرد.

- ایسنا/سمنان مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان سمنان با تأکید بر اینکه مهمترین مشکل صنعت استان سمنان کمبود آب است، گفت: آب در بخش های مختلف نظیر صنعت اهمیت فراوانی دارد و از این رو باید مورد توجه سیاست گذاران استان قرار گیرد.

حسن آل بویه در نشست با فرمانده سپاه استان سمنان با اشاره به نامگذاری امسال به عنوان سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها از سوی رهبر معظم انقلاب افزود: اولویت اصلی این شرکت حمایت از واحدهای تولیدی و رفع موانع تولید است.

وی با بیان اینکه ظرفیت های خوبی برای افزایش تولید و اشتغال در استان وجود دارد، گفت: سال گذشته در بخش جذب سرمایه گذار قدم های بزرگی به منظور جهش تولید در صنعت استان برداشته شد.

آل بویه با تأکید بر اینکه این اقدامات در سال جدید نیز با قدرت هر چه بیشتر ادامه خواهد یافت، تصریح کرد: امسال، تلاش مضاعفی خواهیم داشت تا با پیگیری و اجرای پروژه های عمرانی و زیرساختی در جهت تحقق منویات رهبر معظم انقلاب حرکت کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود آب مهمترین مشکل صنعت استان سمنان است

کمبود آب مهمترین مشکل صنعت استان سمنان است