مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 اردیبهشت 1400 ساعت 11:352021-04-29پزشكي

تقدیر معاون آموزشی وزارت بهداشت از اقدامات دانشگاه علوم پزشکی مجازی


معاون آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در گزارش فروردین ماه معاونت آموزشی اهم فعالیت ها و اقدامات انجام شده را شرح داد و از عملکرد دانشگاه علوم پزشکی مجازی تقدیر کرد.

- معاون آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در گزارش فروردین ماه معاونت آموزشی اهم فعالیت ها و اقدامات انجام شده را شرح داد و از عملکرد دانشگاه علوم پزشکی مجازی تقدیر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر علی اکبر حق دوست در بخشی از گزارش فروردین ماه معاونت آموزشی که به عملکرد دانشگاه علوم پزشکی مجازی اختصاص داشت، اظهار کرد: عملکرد درخشان دانشگاه علوم پزشکی مجازی در توسعه آموزش مجازی و تسهیل دسترسی دانشجویان سراسر کشور به محتواهای آموزشی مجازی شایسته تقدیر است.

خوشبختانه زیرساخت های این دانشگاه در دوران همه گیری کرونا با تلاش و پیگیری های زیاد، توسعه پیدا کرد و امکان پشتیبانی از حجم وسیع محتواهای آموزشی فراهم شد.

وی همچنین گفت: زیرساخت های این دانشگاه در برگزاری جلسات بزرگ مجازی توسط واحدهای مختلف هم مورد استفاده قرار می گیرد و منشا خدمات زیادی است.

بنا بر اعلام وبدا، معاون آموزشی وزارت بهداشت گفت: در بازدیدی که از این دانشگاه داشتم، تا حدودی در جریان فعالیت های خاص این مجموعه به خصوص در تقویت سامانه ها و مدیریت بهتر ارائه خدمت به کل دانشگاه های عل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقدیر معاون آموزشی وزارت بهداشت از اقدامات دانشگاه علوم پزشکی مجازی

تقدیر معاون آموزشی وزارت بهداشت از اقدامات دانشگاه علوم پزشکی مجازی