مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 اردیبهشت 1400 ساعت 12:052021-04-29سياسي

صلاحیت 43 نفر داوطلب شورا در ورامین و جوادآباد احراز نشد


از مجموع 116 نفر ثبت نام شده انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی در حوزه ورامین و جوادآباد ، صلاحیت 43 نفر احراز نشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ورامین، حسین کاغذلو فرماندار شهرستان ورامین روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در طول یک هفته زمان ثبت نام رسمی انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی، 126 نفر به شکل حضوری و غیر حضوری نسبت به ثبت نام اقدام کردند که از این تعداد، 10 نفر به دلیل مغایریت مدارک واجد شرایط شرکت در انتخابات نبودند و در نهایت 116 نفر ثبت نام قطعی کردند که از این تعداد 100 نفر برای شورای شهر ورامین و 16 نفر برای شورای شهر جوادآباد ثبت نام کردند.

وی گفت: متأسفانه در جریان بررسی صلاحیت ها، یکی از داوطلبیان دعوت حق را لبیک گفت و دو نفر نیز در مهلت قانونی، انصراف خود را از ادامه مسیر انتخابات اعلام کردند.

فرماندار ورامین  تصریح کرد: پس از بررسی صلاحیت داوطلبین در هیأت های اجرایی و نظارت، صلاحیت 36 نفر در حوزه شهر ورامین و صلاحیت 7 نفر در حوزه شهر جوادآباد احراز نشد.

کاغذلو یادآور شد: داوطلبانی که صلاحیت آن ها توسط هیأت های اجرایی و نظارت تأیید نشده از روز نهم تا دوازدهم اردیبهشت ماه به مدت چهار روز فرصت دارند شکایت خود را به طور مکتوب به هیأت نظارت استان ارائه کنند تا اعتراض آن ها مورد بررسی نهایی قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صلاحیت 43 نفر داوطلب شورا در ورامین و جوادآباد احراز نشد

صلاحیت 43 نفر داوطلب شورا در ورامین و جوادآباد احراز نشد