مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 اردیبهشت 1400 ساعت 18:352021-04-30ورزشي

حضور دائمی رؤسای هیأت های ورزشی در سمنان؛ قانون یا اختیار؟


این روزها عدم اقامت یا حتی حضور دائمی رؤسای هیأت های ورزشی استان سمنان در مرکز استان نقل محافل ورزشی شده است؛ اما آیا این امر در حدود «قانون» تفسیر می شود یا «اختیار»؟ - خبرگزاری فارس- مرتضی مزینانی: در تعریف هیأت ورزشی تصریح می شود که هیأت ورزشی تشکیلاتی است که به منظور فراهم نمودن زمینه مساعد در جهت گسترش رشته یا رشته های ورزشی مربوطه و ایجاد انگیزه و نیز جذب آحاد مردم به امر ورزش و کشف استعدادها و بالا بردن سطح مهارت های ورزشی بر اساس اصول و مبانی پیش بینی شده در اهداف سازمان تربیت بدنی و فدراسیون ذی ربط ایجاد می گردد .

در این تعریف تقریباً کامل از هیأت ورزشی و نقش و وظایف و اهمیت آن، اصل اساسی بر جلب مشارکت آحاد ورزشکاران حرفه ای در حوزه های قهرمانی و البته عموم مردم در بخش ورزش های همگانی است؛ امری که کمابیش همه مسؤولان ورزشی همواره برنامه های خود را بر اساس آن ارائه و تنظیم می کنند.

تعریف هیأت ورزشی می گوید که هیأت، نماینده و جانشین فدراسیون ورزشی مربوطه در استان می باشد که فعالیت های مرتبط در سطح استان را با هماهنگی اداره کل تربیت بدنی استان و با رعایت کامل قوانین و مقررات مربوطه اجرا و نظارت می نماید .

چنانچه به وضوح از این تعریف برمی آید، هماهنگی کامل با اداره کل تربیت بدنی استان (ورزش و جوانان فعلی) و سپس انجام فع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور دائمی رؤسای هیأت های ورزشی در سمنان؛ قانون یا اختیار؟

حضور دائمی رؤسای هیأت های ورزشی در سمنان؛ قانون یا اختیار؟