مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 اردیبهشت 1400 ساعت 04:002021-05-01ورزشي

تمجید بنا و محمدی از افتتاح خانه کشتی شهید مصطفی صدرزاده


پس از افتتاح خانه کشتی شهید صدرزاده به عنوان بزرگترین کمپ تمرینی کشتی در جهان، سرمربیان تیم های ملی کشتی فرنگی و آزاد این مکان را بی نظیر و در شأن کشتی ایران دانستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمد بنا سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی در مورد این خانه کشتی گفت: اول اینکه خوشحالم این خانه کشتی به نام شهید مصطفی صدرزاده نامگذاری شده است چراکه همه ی شهدا برای من عزیز هستند.

وی ادامه داد: به این سالن تخصصی که در رابطه با کشتی آماده بهره برداری شده است افتخار می کنم، چراکه چنین کمپ تمرینی در دنیا بی نظیر است و ما می توانیم تا 90 روزی که به المپیک توکیو مانده با آمدن در این خانه کشتی، فضای نویی داشته باشیم و کشتی گیران نیز تمرینات بهتری را برگزار کنند.

بنا تصریح کرد: باید تعداد سالن های ورزشی را زیاد کنیم که هم مردم به ورزش جذب شوند و هم ورزش قهرمانی ما دارای انگیزه شود و پیشرفت کند.

وی ادامه داد: به نظر من این کار هدر دادن سرمایه بلکه اینجا برای یک عمر بزرگی کشتی هزینه شده و امیدوارم که این کار بسیار پسندیده برای سایر رشته های ورزشی انجام شود چراکه هرچه از این دست کارها انجام شود لطف و محبتی است که به سلامت جامعه می شود.

غلامرضا محمدی سرمربی تیم ملی کشتی آزاد نیز وجود چنین کمپ تمرینی را برای کشتی یک نیاز ضروری و مبرم دانست و گفت: پیش از این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمجید بنا و محمدی از افتتاح خانه کشتی شهید مصطفی صدرزاده

تمجید بنا و محمدی از افتتاح خانه کشتی شهید مصطفی صدرزاده