مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 اردیبهشت 1400 ساعت 05:102021-05-01اجتماعي

تکمیل باغ راه حضرت فاطمه زهرا(س) تا اواسط تابستان


شهردار منطقه 17 تهران در تشریح آخرین جزییات روند تکمیل باغ راه حضرت فاطمه زهرا(س) از تکمیل 6 کیلومتر مسیر دوچرخه و پیاده راه در قالب تکمیل این طرح تا اواسط تابستان سال جاری خبر داد.

- شهردار منطقه 17 تهران در تشریح آخرین جزییات روند تکمیل باغ راه حضرت فاطمه زهرا(س) از تکمیل 6 کیلومتر مسیر دوچرخه و پیاده راه در قالب تکمیل این طرح تا اواسط تابستان سال جاری خبر داد.

داود لطفی در گفتگو با ایسنا، در تشریح روند تکمیل پروژه باغ راه حضرت فاطمه زهرا(س) در منطقه 17 گفت: این پروژه بسیار مهم و فاخر به صورت کلی در منطقه17 و 18 اثرات اجتماعی، زیست محیطی، عمرانی و گردشگری خواهد داشت.

پروژه ای که بر روی راه آهن تهران-تبریز اجرا خواهد شد.

وی افزود: تونل خط آهن تهران-تبریز در زیر قرار گرفته و فضای روی سطح آن در دوره مدیریت آقای حناچی طی توافق نامه ای از سوی راه آهن جمهوری اسلامی ایران، بهره برداری آن در قالب 180 میلیارد تومان به شهرداری تهران سپرده شد.

وی ادامه داد: این پروژه به صورت کلی 9 کیلومتر است که حدود 3 کیلومتر آن در منطقه 17 واقع شده و مابقی آن در منطقه18 به طوری که محدوده منطقه 17 این پروژه از میدان مدافعین حرم تا تقاطع بزرگراه آیت الله سعیدی است و مقرر شده تا در آن فعالیت های همچون ایجاد فضای سبز، موضوعات رفاهی و گردشگری که زیست پذیری و کمبود سران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل باغ راه حضرت فاطمه زهرا(س) تا اواسط تابستان

تکمیل باغ راه حضرت فاطمه زهرا(س) تا اواسط تابستان