مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 اردیبهشت 1400 ساعت 06:502021-05-01پزشكي

خانم های باردار و افراد زیر 18 سال منع تزریق واکسن کرونا دارند


معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با اشاره به اینکه بهترین واکسن، اولین واکسنی است که به دست ما می رسد، گفت: در حال حاضر بانوان باردار، افراد زیر 18 سال و افراد دارای حساسیت نسبت به واکسن منع تزریق واکسن کرونا دارند.

- ایسنا/خراسان جنوبی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با اشاره به اینکه بهترین واکسن، اولین واکسنی است که به دست ما می رسد، گفت: در حال حاضر بانوان باردار، افراد زیر 18 سال و افراد دارای حساسیت نسبت به واکسن منع تزریق واکسن کرونا دارند.

جلال احمدی، امروز شنبه 11 اردیبهشت در نشست خبری مجازی اظهار کرد: علی رغم اینکه موج چهارم را پشت سر گذاشتیم دچار کمبود تخت بستری نشدیم و در حال حاضر 357 تخت عادی و 94 تخت ویژه را برای این بیماری داریم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با بیان اینکه این ظرفیت وجود دارد که اگر تعداد بیماران شود، تخت ها را بیشتر کنیم، تصریح کرد: به جز شهرستان سرایان همه بیمارستان های خراسان جنوبی اکسیژن ساز برای درمان بیماران کرونایی دارند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با بیان اینکه در حال حاضر هفت دستگاه سی تی اسکن در خراسان جنوبی به مردم خدمت رسانی می کنند که در تشخیص کرونا قابل توجه است، تصریح کرد: تعدادی از کادر درمان درگیر این بیماری شده و به فیض شهادت نائل آمدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانم های باردار و افراد زیر 18 سال منع تزریق واکسن کرونا دارند

خانم های باردار و افراد زیر 18 سال منع تزریق واکسن کرونا دارند