مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 اردیبهشت 1400 ساعت 08:052021-05-01اقتصادي

صادرات جهانی امارات؛ پنج برابر ایران


سهم امارات متحده عربی در صادرات جهانی، پنج برابر ایران است و این کشور با اختلاف زیاد، هاب اقتصادی و اطلاعاتی منطقه خلیج فارس است.

به گفته رییس اتاق بازرگانی مشترک ایران و امارات، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک اقتصادی به نقل از اتاق تهران؛ رییس اتاق بازرگانی مشترک ایران و امارات با بیان اینکه سخت گیری ها روی حساب های بانکی شرکت ها و تجار ایرانی در دبی همچنان وجود دارد، تصریح کرد که اعمال فشارها روی شرکت هایی که تخصصی فعالیت می کنند، کمتر است.

فرشید فرزانگان با اشاره به اینکه دو بانک صادرات و ملی در دبی، فعالیت جدی در تبادلات مالی مربوط به حوزه تجارت خارجی شرکت های ایرانی، ندارند یادآور شد که عدم الحاق ایران به ساز و کار مالی FATF همچنان گره بزرگی است که تجارت خارجی فعالان اقتصادی را با مشکل مواجه کرده است.

وی با این حال، از افزایش ارزش تجارت خارجی ایران و امارات طی سال گذشته خبر داد و گفت: طی سال 99، واردات ایران از امارات معادل 9.

6 میلیارد دلار در برابر 4.

6 میلیارد دلار صادرات به این کشور بود و آمار نشان می دهد که تجارت خارجی دو کشور طی این سال در مقایسه با سال پیش از آن، حدود 6 درصد رشد داشته است.

فرزانگان در عین حال، روند مناسبات اقتصادی دو کشور را رو به رشد دانست و با اشاره به اینکه گشایش در مناسبات ایران و عربستان، روابط تجاری ایران با ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صادرات جهانی امارات؛ پنج برابر ایران

صادرات جهانی امارات؛ پنج برابر ایران