مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 اردیبهشت 1400 ساعت 15:152021-05-01اقتصادي

تدوین 2 هزار استاندارد آموزش مهارتی در سازمان آموزش فنی و حرفه ای


وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: در یک سال گذشته بالغ بر 2 هزار استاندارد آموزش مهارتی در سازمان فنی و حرفه ای تدوین شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، محمد شریعتمداری در آیین رونمایی از طرح ایجاد 1400 مرکز مهارت آموزی جوارکارگاهی و بین کارگاهی و رونمایی از یک هزار استاندارد آموزش مهارت، که با حضور علی اوسط هاشمی رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در محل این سازمان برگزار شد، گفت: ایجاد مراکز جوار کارگاهی و بین کارگاهی باعث شد آموزش فنی و حرفه ای با کار و شغل کارگران عجین شود و آنها بتوانند مهارت های خود را ارتقا دهند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: این مراکز همچنین باعث شدند کسانی که به دنبال شغل هستند هم بتوانند آموزش ببینند.

شریعتمداری به تفاهم نامه سازمان فنی و حرفه ای و سازمان بهزیستی کشور اشاره کرد و گفت: این یادداشت تفاهم به منظور افزایش مهارت بین توانخواهان تنظیم شده است که با اجرایی شدن آن استعدادهای عظیمی که در فرزندان بهزیستی وجود دارد شکوفا می شود.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، تفاهم نامه سازمان فنی و حرفه ای و سازمان بازنشستگی کشور را بسیار مثبت ارزیابی کرد و گفت: مهارت آموزی تنها مختص به جوانان نیست، بلکه کسانی که سال ها کار کرده و اکنون بازنشسته شده اند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدوین 2 هزار استاندارد آموزش مهارتی در سازمان آموزش فنی و حرفه ای

تدوین 2 هزار استاندارد آموزش مهارتی در سازمان آموزش فنی و حرفه ای