مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 اردیبهشت 1400 ساعت 04:102021-05-02پزشكي

کلاس های تابستانی دانشجویان علوم پزشکی مجازی شد


ترم تابستانی سال 1400 برای دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی به شیوه غیرحضوری و توسط دانشگاه علوم پزشکی مجازی برگزار می شود.

- ترم تابستانی سال 1400 برای دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی به شیوه غیرحضوری و توسط دانشگاه علوم پزشکی مجازی برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر ناصر استاد رییس دانشگاه علوم پزشکی مجازی در نامه ای خطاب به دکتر علی اکبر حقدوست معاون آموزشی وزارت بهداشت،درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد که این دانشگاه در راستای ایفاق نقش های خود به عنوان متولی ارائه آموزش های مجازی در سطح کشور در بحث توسعه و گسترش عدالت آموزشی، تمام تلاش خود را بکار گرفته است تا کلیه دانشجویان به خصوص در حال تحصیل در مناطق کم برخوردار از آموزش های با کیفیت برخوردار شده و از ظرفیت اساتید برجسته کشوری بهره مند باشند.

در این راستا با توجه به شرایط پاندمی کووید 19 و تاکید معاونت آموزشی وزارت بهداشت بر تولیت و محوریت دانشگاه علوم پزشکی مجازی در تولید محتوای استاندارد و مجازی سازی کوریکولوم ها با هماهنگی دبیرخانه های معاونت آموزشی وزارت بهداشت اعم از آموزش پزشکی عمومی، دندانپزشکی و تخصصی، شورای آموزش داروسازی و تخصصی، آموزش علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصص و غیره مقرر شد برنامه ترم تابستانی مجازی 1400 ارائه شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاس های تابستانی دانشجویان علوم پزشکی مجازی شد

کلاس های تابستانی دانشجویان علوم پزشکی مجازی شد