مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 اردیبهشت 1400 ساعت 06:052021-05-02بين الملل

تحلیل موی تونی بلر: من یک نخست وزیر سابق باحال هستم!


گفته می شود که تونی بلر جوان در دوران مدرسه موهای خود را بلند می کرد و آن ها را تنها چند میلیمتر کوتاه تر از حد مجاز نگه می داشت و از این که با این روش معلمانش نمی توانستند به موی بلند او ایراد بگیرند، - گفته می شود که تونی بلر جوان در دوران مدرسه موهای خود را بلند می کرد و آن ها را تنها چند میلیمتر کوتاه تر از حد مجاز نگه می داشت و از این که با این روش معلمانش نمی توانستند به موی بلند او ایراد بگیرند، لذت می برد.

برخی می گویند که احتمالا او دولت خود را هم همین گونه اداره کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه ایندیپندنت در گزارشی می نویسد: اکنون که به نظر می رسد از قرنطینه رهایی یافته ایم، او به ریشه های خود بازگشته است؛ یا بهتر است بگوییم ریشه هایش به او بازگشته است؛ نخست وزیر سابق حالا شبیه ارباب حلقه ها شده است! پس از یک هفته بحث درباره جزییات جنجالی تغییر چیدمان آپارتمان بوریس جانسون (گفته می شود مبلمان مارک جان لوییس [که او دور ریخته است] کابوس شخصی او است.

به نظر می رسد 30 هزار پوند در سال برای برآورده کردن سلیقه متمایز وی کافی نیست)، مردم انگلیس اکنون فهمیده اند در حالی که فاش کردن هزینه های تغییر مدل آپارتمان، تاکتیک نخست وزیر کنونی برای بقا است، برای نخست وزیر سابق، تغییر مدل موهایش چنین کارکردی داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحلیل موی تونی بلر: من یک نخست وزیر سابق باحال هستم!

تحلیل موی تونی بلر: من یک نخست وزیر سابق باحال هستم!