مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 اردیبهشت 1400 ساعت 07:202021-05-02فرهنگي

نشست 186 یکشنبه های انسان شناسی و فرهنگ برگزار می شود


186 امین نشست موسسه انسان شناسی و فرهنگ با عنوان «میراث تصویری فرهنگ معاصر ایران و اهمیت آن» با سخنرانی مهرداد اسکویی برگزار می شود.

- 186 امین نشست موسسه انسان شناسی و فرهنگ با عنوان میراث تصویری فرهنگ معاصر ایران و اهمیت آن با سخنرانی مهرداد اسکویی برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، در ادامه سلسله نشست های یکشنبه های انسان شناسی و فرهنگ، 186 امین نشست این موسسه با عنوان میراث تصویری فرهنگ معاصر ایران و اهمیت آن برگزار می شود.

این نشست به مناسبت انتشار کتاب کتاب کودکی مهرداد اسکویی، فیلمساز و عضو شورای عالی موسسه انسان شناسی و فرهنگ با حضور نویسنده اثر (مهرداد اسکویی) برگزار می شود.

میراث تصویری فرهنگ معاصر ایران و اهمیت آن روز یکشنبه 12 اردیبهشت ماه ساعت 16 به صورت زنده از طریق اینستاگرام موسسه انسان شناسی و فرهنگ به آدرس anthropology_iran برگزار می شود.

کتاب کتاب کودکی ، شامل 154 عکس تاریخیِ دیده نشده یا کمتر دیده شده از کودکان دوره ی قاجار است که مرکز میراث تصویری ، زیر نظر مهرداد اسکویی، طی سال ها تلاش و دغدغه و پژوهش میدانی، از میان اسناد تاریخی، آلبوم های خانوادگی، گنجینه ها، موزه ها و شیشه های نگاتیو جمع آوری کرده و برای انتشار در اختیار انتشارات کارگاه اتفاق نهاده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست 186 یکشنبه های انسان شناسی و فرهنگ برگزار می شود

نشست 186 یکشنبه های انسان شناسی و فرهنگ برگزار می شود