مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 اردیبهشت 1400 ساعت 08:152021-05-02سياسي

ضرورت تولید محتوای فرهنگی با موضوع نماز برای کودکان و نوجوانان


استاندار گیلان با اشاره به اینکه نماز عامل وحدت و همدلی بین اقوام مختلف در جامعه است، گفت: رسانه باید با تولید محتوای فرهنگی با موضوع نماز کودکان و نوجوانان را به این سمت هدایت کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ارسلان زارع ظهر یکشنبه در جلسه شورای اقامه نماز گیلان با اشاره به اهمیت و جایگاه نماز در دین اسلام، اظهار کرد: حضرت علی (ع) در نهج البلاغه به امام حسن و امام حسین (ع) می فرمایند نماز را ستون و پایه دین است .

وی با بیان اینکه خداوند متعال نماز را مایه آرامش، پالایش جسم و روح انسان قرار داده است، افزود: این فریضه در میان نعمت های الهی جایگاه ارزشمندی دارد.

استاندار گیلان با اشاره به اینکه ترویج نماز سرمایه گذاری فرهنگی و اجتماعی است، گفت: با توجه به وجود برخی آسیب های اجتماعی در جامعه، نماز می تواند به عنوان مؤلفه ای اثرگذار در افزایش سرمایه های اجتماعی بهره گیری شود.

وی با تأکید بر اینکه تعامل و هم افزایی دستگاه های فرهنگی، اجتماعی و رسانه ای و مراکز فرهنگی برای راهبری در جهت پیوند واقعی مدرسه، مسجد و خانه بسیار مؤثر است، ادامه داد: در این میان سازمان های مردنم نهاد و تشکل های غیر دولتی و معتمدان محلی نقش مهمی ایفا می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت تولید محتوای فرهنگی با موضوع نماز برای کودکان و نوجوانان

ضرورت تولید محتوای فرهنگی با موضوع نماز برای کودکان و نوجوانان