مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 اردیبهشت 1400 ساعت 08:352021-05-02اقتصادي

توضیح استاندار خوزستان درباره یک محموله برگشتی در مرز چذابه


استاندار خوزستان در خصوص مشکلات ایجادشده برای یک محموله در مرز چذابه و طرح مساله قاچاق و بررسی وضعیت آن توضیحاتی ارائه داد.

- ایسنا/خوزستان استاندار خوزستان در خصوص مشکلات ایجادشده برای یک محموله در مرز چذابه و طرح مساله قاچاق و بررسی وضعیت آن توضیحاتی ارائه داد.

قاسم سلیمانی دشتکی در نشست شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی که امروز (12 اردیبهشت ماه) در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: امروز مباحثی از جمله راه دسترسی به معادن جوبجی در شهرستان رامهرمز، اعتراض صنفی رانندگان جاده ای کالای خوزستان در خصوص مسائل تامین اجتماعی مربوط به قراردادهای حمل و نقل نفتی و همچنین دلایل توقیف کالاهای صادراتی به ظن قاچاق مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: در بحث جاده دسترسی به معادن جوبجی در شهرستان رامهرمز، صحبت هایی با وزیر صمت انجام شده است تا از طریق اعمال ماده 9 قانون تملک اراضی که بر اساس آن، زمین تملک و پول آن به حساب دادگستری واریز می شود؛ مشکل حل شود و وزیر صمت نیز موافقت خود را اعلام کرده است.

استاندار خوزستان ادامه داد: بر حسب موافقت وزیر صمت، نامه ای تنظیم و به ایشان ارسال شد؛ موافقت شفاهی وزیر گرفته شده است و منتظر موافقت کتبی ایشان هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیح استاندار خوزستان درباره یک محموله برگشتی در مرز چذابه

توضیح استاندار خوزستان درباره یک محموله برگشتی در مرز چذابه