مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 اردیبهشت 1400 ساعت 10:452021-05-02اجتماعي

بیش از 453 هزار دانش آموز سیستان و بلوچستان در شبکه شاد عضو نیستند


مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: بیش از 453 هزار دانش آموز در شبکه شاد عضو نیستند که بیشتر آنان در مناطق حاشیه شهرها و یا مناطق روستایی و عشایری سکونت دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، حمیدرضا رخشانی ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم برگزار شد، اظهار کرد: در استان 2 هزار و 668 مدرسه شهری و 5 هزار و 632 مدرسه روستایی و عشایری وجود دارد که 51 درصد جمعیت دانش آموزی استان یعنی بیش از 420 هزار نفر در مدارس شهری و 404 هزار نفر نیز در مدارس روستایی و عشایری مشغول به تحصیل هستند.

رخشانی با اشاره به اینکه بسیاری از مناطق استان تحت پوشش اینترنت قرار ندارد و یا بسیاری از دانش آموزان از امکانات الکترونیک برای بهره مندی از حضوری برگزار شد و بنابراین 404 هزار دانش آموز روستایی در این مدت از آموزش بی بهره نماندند بلکه به دلیل حضوری بودن آموزش ها وضعیت بهتری نسبت به دانش آموزان شهری داشتند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همچنین در پاسخ به این سوال که وضعیت آموزش مجازی در مدارس استان چگونه رصد شد، تصریح کرد: با توجه به گستردگی و پراکندگی استان سامانه استانی با نام سامانه جامع تهیه شد تا همه مدیران مدارس استان وضعیت دقیق مدرسه خود را در آن بارگزاری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 453 هزار دانش آموز سیستان و بلوچستان در شبکه شاد عضو نیستند

بیش از 453 هزار دانش آموز سیستان و بلوچستان در شبکه شاد عضو نیستند