مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 اردیبهشت 1400 ساعت 15:552021-05-02سياسي

تایید صلاحیت 1850 نفر از داوطلبان شورا در فارس


رییس ستاد انتخابات استان فارس گفت: از مجموع سه هزار و 268 نفر داوطلب شوراهای اسلامی 115 شهر فارس پس از بررسی هیات های اجرایی و نظارت شهرستان ها، - به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، احمد احمدی زاده عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از مجموع سه هزار و 268 نفر داوطلب شوراهای اسلامی 115 شهر فارس پس از بررسی هیأت های اجرایی و نظارت شهرستان ها، صلاحیت یک هزار و 850 نفر تأیید شده و صلاحیت یک هزار و 187 نفر هم احراز نشده است.

وی با اشاره به انصراف 234 نفر از داوطلبان انتخابات شوراهای شهرهای فارس، گفت: با توجه به اینکه 12 اردیبهشت آخرین مهلت اعتراض به نتیجه بررسی صلاحیت هاست، لذا از داوطلبان رد صلاحیت شده تقاضا داریم که از فرصت اعتراض استفاده کرده و شکایت خود را برابر قانون به همراه مستندات به هیئت نظارت استان ارائه دهند.

وی ادامه داد: امیدواریم با توجه به شناختی که نسبت به هیئت نظارت داریم، این هیئت در بررسی اعتراض داوطلبان رد صلاحیت شده با دقت بیشتر و در نظر گرفتن عدالت تصمیم گیری کند تا با افزایش تعداد تأیید صلاحیت شدگان، شاهد حضور سلایق مختلف و افراد کارآمد و توانمند بیشتری در این دوره از انتخابات باشیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس ادامه داد: در حوزه شهری در این دوره انتخابات شوراها 603 کرسی در استان وجود دارد که ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تایید صلاحیت 1850 نفر از داوطلبان شورا در فارس

تایید صلاحیت 1850 نفر از داوطلبان شورا در فارس