مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 اردیبهشت 1400 ساعت 18:102021-05-02حوادث

باند سازمان یافته قاچاق دام زنده متلاشی شد


اعضای یک باند بزرگ سازمان یافته بین المللی قاچاق دام در حوزه استان های کرمان، هرمزگان و خراسان رضوی شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخراسان، فرمانده انتظامی استان کرمان در این باره گفت: نیروهای پلیس امنیت اقتصادی این استان با اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، یک باند سازمان یافته قاچاق دام را شناسایی و با واکاوی نامحسوس فعالیت های این باند در ابتدا از یک دستگاه کامیون درحالت تخلیه دام زنده در حاشیه شهر کرمان، 150 رأس گوسفند قاچاق و تعداد زیادی پلاک دام را به همراه اسناد جعلی کشف کردند.

سردار ناظری افزود: به دنبال کشف این تعداد دام زنده و دستگیری چند تن از عاملان و افراد مرتبط با قاچاق، مشخص شد چندین نفر در قالب یک باند، 507 راس گوسفند را به منظور خروج از کشور به استان هرمزگان منتقل کرده اند که در ادامه با اقدامات پلیسی، دو تن از سر شبکه های اصلی این باند سازمان یافته با هماهنگی های قضایی و همکاری پلیس آگاهی شهرستان سبزوار دستگیر شدند و به قاچاق 800 راس دام اعتراف کردند.

وی ادامه داد: در همین زمینه ماموران یک کامیون را توقیف و هفت متهم را که در جمع آوری، بارگیری و انتقال دام های بومی به خارج از کشور نقش داشتند، دستگیر کردند و آن ها را با تشکیل پرونده به مرجع قضایی تحویل دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باند سازمان یافته قاچاق دام زنده متلاشی شد

باند سازمان یافته قاچاق دام زنده متلاشی شد