مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 اردیبهشت 1400 ساعت 02:502021-05-02فرهنگي

چاپ داستان زندگی مرد کاشی کار


زندگی نامه حسین مصدق زاده، هنرمند باسابقه رشته کاشی کاری در اصفهان، به قلم نفیسه حاجی سلیمانی در قالب کتابی با نام «مرمت خیال» به چاپ رسید.

- ایسنا/اصفهان زندگی نامه حسین مصدق زاده، هنرمند باسابقه رشته کاشی کاری در اصفهان، به قلم نفیسه حاجی سلیمانی در قالب کتابی با نام مرمت خیال به چاپ رسید.

نفیسه حاجی سلیمانی، در گفت وگو با ایسنا در این باره اظهار کرد: مرکز آفرینش های ادبی قلمستان (وابسته به سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان)، سال ها پیش پروژه ای را تعریف کرده بود که بر اساس آن باید زندگی نامه تعدادی از هنرمندان اصفهان را به صورت داستانی در قالب کتاب روایت می کردیم و من، از بین هنرمندان پیشنهادشده، حسین مصدق زاده را انتخاب کردم.

وی ادامه داد: همیشه فکر می کردم که رنگ کاشی ها چگونه از سرانگشتان استادان بزرگی چون او تراوش کرده و در رگ و پی کاشی ها جاری شده است.

دست های پینه بسته این هنرمند را که می دیدم، صدای یک توریست فرانسوی در ذهنم می پیچید که با فارسی دست وپاشکسته اش می گفت: من فکر کرد این نقش ها از آسمان افتاد روی گنبد! نویسنده کتاب مرمت خیال تصریح کرد: مبنای تدوین کتاب، مصاحبه با استاد مصدق زاده بود که این کار را در مکان های مختلفی مثل خانه، کارگاه، هتل عباسی و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چاپ داستان زندگی مرد کاشی کار

چاپ داستان زندگی مرد کاشی کار