مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 اردیبهشت 1400 ساعت 05:202021-05-03اقتصادي

امهال وام دامداران کرمانشاهی، راهی برای جلوگیری از قاچاق


مدیر تعاون روستایی استان کرمانشاه گفت: امهال وام دامداران توسط بانک های عامل این استان راه حلی برای جلوگیری از افت شدید قیمت و قاچاق دام به خارج از مرزها است.

- ایرج صفایی صبح امروز در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به کاهش نزولات آسمانی و بروز خشکسالی در سال آبی جاری اظهار کرد: اقدامات و تمهیدات لازم برای کاهش اثرات مخرب خشکسالی توسط اتحادیه دامداران استان کرمانشاه در نظر گرفته شده است.

وی به برنامه های مدیریت تعاون روستایی استان کرمانشاه اشاره کرد و افزود: اتحادیه دامداران این استان به شرط تأمین نقدینگی از سوی سازمان جهاد کشاورزی و بانک های عامل آماده خرید جو از کشاورزان و ذخیره کردن آن در انبارهای استاندارد شبکه زیر پوشش است.

مدیر تعاون روستایی استان کرمانشاه گفت: عرضه نهاده های دامی یارانه ای و تبدیل آن به کنسانتره دامی و تخصیص سبوس به اتحادیه دامداران این استان جهت استفاده در بلغور نهاده به منظور افزایش حجم کنسانتره باید تداوم یابد.

صفایی امهال وام دامداران استان کرمانشاه توسط بانک های عامل و خرید دام کشتاری توسط شرکت پشتیبانی امور دام را اقدامی حمایتی جهت جلوگیری از افت شدید قیمت دام و جلوگیری از قاچاق دام به خارج از مرزها عنوان کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امهال وام دامداران کرمانشاهی، راهی برای جلوگیری از قاچاق

امهال وام دامداران کرمانشاهی، راهی برای جلوگیری از قاچاق