مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 اردیبهشت 1400 ساعت 11:152021-05-03سياسي

شب های قدر فرصت رفاقت و انس با خداست


کارشناس مذهبی برنامه تسبیح سحر با اشاره به رحمانیت و کرامت خداوند، گفت: این شب ها فرصت خوبی است برای رفیق شدن با خدا و کسی که با خدا رفیق و انیس باشد همه دردها و مشکلات دنیا برایش حل می شود.

- ایسنا/قم کارشناس مذهبی برنامه تسبیح سحر با اشاره به رحمانیت و کرامت خداوند، گفت: این شب ها فرصت خوبی است برای رفیق شدن با خدا و کسی که با خدا رفیق و انیس باشد همه دردها و مشکلات دنیا برایش حل می شود.

حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله فرحزاد در برنامه تلویزیونی تسبیح سحر که در حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها ضبط و به صورت زنده از شبکه نور منعکس شد، اظهار کرد: اسماء خدا مظهر رحمت خداوند است و خداوند را پناهگاه طرد شدگان و گناهکاران معرفی می کند.

وی با بیان اینکه محبتی که در دل انبیاء و اولیاء نسبت به امتشان وجود دارد و محبت پدر و مادر شعبه ای از محبت خدا به بنده خودش است، افزود: در ادعیه ای که وارد شده است خداوند را کریم خطاب می کنیم و امیرالمؤمنین(ع) فرمودند کریم کسی است که اگر قدرت پیدا کند عفو می کند و ثروتش را می بخشد.

کارشناس مذهبی رسانه ملی با بیان اینکه خدا همراه دل شکسته ها و بی کس و کارها است، گفت: این شب ها فرصت خوبی است برای رفیق شدن با خدا و کسی که با خدا رفیق و انیس باشد همه دردها و مشکلات دنیا برایش حل می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شب های قدر فرصت رفاقت و انس با خداست

شب های قدر فرصت رفاقت و انس با خداست