مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 اردیبهشت 1400 ساعت 12:052021-05-03اجتماعي

کمیته امداد استان به کنکوری های تحت پوشش خدمات آموزشی رایگان ارائه می دهد


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) چهارمحال وبختیاری گفت: از ابتدای سال تحصیلی جاری تاکنون 461 دانش آموز تحت حمایت این نهاد در استان برای کنکور 1400 خدمات مشاوره تحصیلی دریافت کردند.

- علی ملک پور امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: از ابتدای سال تحصیلی جاری تاکنون 461 دانش آموز تحت حمایت کمیته امداد چهارمحال و بختیاری برای کنکور 1400 خدمات مشاوره تحصیلی دریافت کردند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) چهارمحال وبختیاری با اشاره به ضرورت ایجاد زمینه تحصیل و آموزش فرزندان مددجویان در راستای ارتقاء توانمندی ها و رشد و پیشرفت آن ها، افزود: این دانش آموزان از ابتدای سال تحصیلی راهنمایی های لازم را از مشاوران کمیته امداد استان دریافت و سپس به مؤسسات و آموزشگاه های کنکور معتبر طرف قرارداد این نهاد معرفی می شوند.

  ملک پور اضافه کرد: استفاده از خدمات آموزشی از جمله شرکت در آزمون های آزمایشی و بهره مندی از پشتیبان برای تمامی این دانش آموزان رایگان است.

وی با بیان اینکه سال تحصیلی گذشته نیز دانش آموزان کنکوری از تمامی این خدمات بهره مند شدند، عنوان کرد: سه دانش آموز با تلاش و پشتکار خود موفق به کسب رتبه سه رقمی و پذیرش در رشته های پزشکی، حقوق و دانشگاه فرهنگیان شدند و چهار دانش آموز دیگر نیز رتبه زیر سه هزار کسب کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمیته امداد استان به کنکوری های تحت پوشش خدمات آموزشی رایگان ارائه می دهد

کمیته امداد استان به کنکوری های تحت پوشش خدمات آموزشی رایگان ارائه می دهد