مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 اردیبهشت 1400 ساعت 04:352021-05-04دانش

فردا؛ آخرین مهلت ثبت نام در دوره پودمانی پزشک خانواده


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دوره پودمانی مجازی پزشکی خانواده با عنوان Family Physician Bridging Program با همکاری و اقدام مشترک وزارت بهداشت و دفتر منطقه ای کشور های مدیترانه شرقی سازمان بهداشت جهانی توسط دانشگاه علوم پزشکی مجازی و معاونت های آموزشی .

- پزشکان عمومی استخدام دانشگاه ها، دستیاران پزشکی خانواده و پزشکان عمومی داوطلب آزاد تا فردا 15 اردیبهشت ماه 1400 فرصت دارند در دوره پودمانی مجازی پزشکی خانواده ثبت نام کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دوره پودمانی مجازی پزشکی خانواده با عنوان Family Physician Bridging Program با همکاری و اقدام مشترک وزارت بهداشت و دفتر منطقه ای کشور های مدیترانه شرقی سازمان بهداشت جهانی توسط دانشگاه علوم پزشکی مجازی و معاونت های آموزشی و بهداشت وزارت متبوع طراحی شده است.

سه گروه می توانند در این فراخوان شرکت کنند: گروه اول پزشکانی عمومی که رابطه استخدامی، قراردادی و طرحی با دانشگاه های علوم پزشکی کشور دارند و در حال حاضر به عنوان پزشک خانواده در نظام سلامت اشتغال داشته یا نداشته اند.

گروه دوم دستیاران پزشکی خانواده در حال تحصیل در دانشگاه های علوم پزشکی و گروه سوم پزشکانی عمومی که رابطه استخدامی و قراردادی با دانشگاه های علوم پزشکی کشور ندارند و می توانند به صورت داوطلب آزاد در این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فردا؛ آخرین مهلت ثبت نام در دوره پودمانی پزشک خانواده

فردا؛ آخرین مهلت ثبت نام در دوره پودمانی پزشک خانواده