مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 اردیبهشت 1400 ساعت 07:002021-05-04پزشكي

آغاز فاز سوم تست انسانی واکسن پاستور در بندرعباس از پنجشنبه


سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان با اشاره به شروع فاز سوم تست انسانی واکسن پاستور از روز پنجشنبه در بندرعباس، عنوان کرد: افراد دواطلب می توانند برای نام نویسی واکسن پاستور با شماره 3118 تماس بگیرند یا به سایت پاستور مراجعه کنند.

- ایسنا/هرمزگان سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان با اشاره به شروع فاز سوم تست انسانی واکسن پاستور از روز پنجشنبه در بندرعباس، عنوان کرد: افراد دواطلب می توانند برای نام نویسی واکسن پاستور با شماره 3118 تماس بگیرند یا به سایت پاستور مراجعه کنند.

دکتر فاطمه نوروزیان در گفت و گو با ایسنا، افزود: 13 اردیبهشت ماه هفت بیمار مبتلا به کرونا در هرمزگان جان باختند و شمار کل جان باختگان این بیماری در استان به هزار و 160 نفر رسید.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با بیان اینکه اکنون در مجموع 427 نفر در بیمارستان های استان تحت مراقبتند، اظهار کرد: از مجموع بستری ها، 71 نفر در بخش مراقبت های ویژه (آی.

سی.

یو) بستری هستند و حال 15 نفر از آن ها وخیم است.

وی با اشاره به اینکه اکنون شش هزار و 388 بیمار مبتلا به کرونا نیز در قرنطینه خانگی هستند، اضافه کرد: تاکنون دو هزار و 406 نفر برای شرکت در مرحله سوم آزمایش بالینی واکسن پاستور نام نویسی کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز فاز سوم تست انسانی واکسن پاستور در بندرعباس از پنجشنبه

آغاز فاز سوم تست انسانی واکسن پاستور در بندرعباس از پنجشنبه