مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 اردیبهشت 1400 ساعت 08:552021-05-04اجتماعي

جاده های استان سمنان باز هستند/ خسارات سیل برآورد نشده است


در پی بارش شدید باران طی دو روز اخیر در استان سمنان سبب بروز سیلاب، خسارات به دام ها و جاده ها و ابنیه شد که هنوز آمار دقیق این خسارات برآورد نشده اما محورهای استان کاملا باز هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، با بیان اینکه سیلاب در مقاطع و نقاط مختلف استان طی دو روز اخیر باعث بروز انسدادهایی در محورها و همچنین عدم توانایی خودروها در تردد شد اما با پشتیبانی های صورت گرفته خوشبختانه جاده ها باز هستند.

احسان منصور کیایی با بیان اینکه سیلاب به برخی ابنیه راه های استان هم خساراتی وارد کرده است، تاکید کرد: کارشناسان ما در حال بررسی میزان خسارات هستند اما به نظر نمی رسد این خسارات قابل توجه باشند.

سیلاب و تلفات دام شب گذشته بروز سیلاب در گرمسار، ایوان کی و آرادان و همچنین بخش هایی از مهدی شهر نیز به روستاها و معابر روستایی خساراتی وارد کرد که البته از شب گذشته تا کنون تمام راه های این مناطق بازگشایی شده اند اما در این مناطق بیشترین مشکل، تلفات دام ها است که طی تماس تلفنی با کارشناسان جهاد کشاورزی استان سمنان اعلام شد هنوز آمار دقیقی از خسارات وارده به دام ها در استان گردآوری نشده و به محض اطلاع از میزان کلی خسارات، اطلاع رسانی خواهد شد.

در مجموع برخی روستاهای استان سمنان طی 24 ساعت گذشته به دلیل بارش شدید و بعضاً آسیب دیدن تیرهای برق نیز دچار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جاده های استان سمنان باز هستند/ خسارات سیل برآورد نشده است

جاده های استان سمنان باز هستند/ خسارات سیل برآورد نشده است