مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 اردیبهشت 1400 ساعت 03:002021-05-04سياسي

بلبشوی لیست 14 نفره نامزدها در «ناسا»


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، برخی از این افراد، فارغ از این که شایستگی مدیریت یک اداره جزء را ندارند- تا چه رسد به نامزدی ریاست جمهوری- دارای سوابق محکومیت یا در شرف محکومیت هستند و پرونده شان مفتوح است؛ - مرور اسامی 14 نامزد مطرح شده در نهاد اجماع ساز اصلاح طلبان (ناسا) از تهی دستی و آشفتگی در این جمع ائتلافی حکایت می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، برخی از این افراد، فارغ از این که شایستگی مدیریت یک اداره جزء را ندارند- تا چه رسد به نامزدی ریاست جمهوری- دارای سوابق محکومیت یا در شرف محکومیت هستند و پرونده شان مفتوح است؛ از جمله مولاوردی، محمود صادقی و مصطفی تاج زاده.

شماری دیگر از این افراد نیز کارنامه ناموفقی در زمان مدیریت خود بر جای گذاشته یا متهم سوءمدیریت یا ترک فعل هستند؛ از جمله عباس آخوندی، اسحاق جهانگیری و ظریف.

البته ظریف اساسا اعلام کرده نامزد انتخابات نیست و بنابراین معلوم نیست اصلا چرا نام وی در میان 14 نامزد ناسا آمده است؟! محسن هاشمی نیز از جمله نامزد های این طیف است که به همراه سایر اعضای شورای شهر تهران، کارنامه ناموفقی بر جای گذاشتند.

عارف، پزشکیان، کواکبیان و محمود صادقی نیز به حضور در مجلس دهم شناخته می شوند؛ کارنامه ای که موجب شد مجید انصاری سرلیست گروه های اصلاح طلب در انتخابات مج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بلبشوی لیست 14 نفره نامزدها در «ناسا»

بلبشوی لیست 14 نفره نامزدها در «ناسا»